sobota, 11 stycznia 2020

Z nadzieją w Nowy Rok? Wyjątkowo politycznie

Nie wiem sama czy w ogóle jest jakaś nadzieja, że najbliższy rok będzie chociaż odrobinę lepszy niż ten który minął. Szczerze wg moich odczuć to wszystko zmierza ku jakiejś tragedii narodowej.

Sytuacja ekonomiczno-finansowa starzejącego się społeczeństwa zmierza ku zagładzie. Te „wielkie” obietnice 13 pensji, wszelakich dodatków. Teraz słyszę, że budżet państwa nie ma deficytu. Ludzie ogarnijcie się i zacznijcie realnie patrzeć na świat. Owszem wzięłam trzynastkę, ale jak mówiła była premier mnie się to należy. To nie rząd ze swojego bużetu to wypłaca ale my sami na to zapracowaliśmy. Ja przez blisko 50 lat swojej pracy zawodowej. Więc żadna łaska.

Z racji swojej obecnej pracy widzę jak nasz rząd traktuje ludzi niepełnosprawnych. ZGROZA. Wiem, że wśród czytających mogą być zwolennicy partii rządzącej. Ja też mam prawo do swojego zdania i nie ustąpię ani na krok. Każdy widzi temat ze swojej perspektywy. Idąc 15 lat temu na wcześniejszą emeryturę i dostając ją jak zasiłek zastanawiałam się który najpierw rachunek zapłacić. Teraz mając możliwości pracy mogę sobie pozwolić na więcej.

A przy okazji traktowania ludzi starszych czy niepełnosprawnych. Podobno nie ma kolejek do specjalistów, w służbie zdrowia jest doskonale. To chyba raczej sny rządzących. Jest strona na NFZ gdzie pokazywane są wolne miejsca do poradni. No chyba że ktoś posiada majątek to idzie prywatnie. Pytanie tylko kogo na to stać. Ja sama do diabetologa czekam 8-10 miesięcy w kolejce na wizytę.

Nigdy się polityką nie zajmowałam, wypowiadam się jedynie jako jeden z obywateli tego kraju. Żyjemy w kraju, w który jedna partia rządzi się własnymi chorymi zasadami, gdzie nie przestrzega się prawa i nagminnie je łamie. Gdzie nędza zaczyna zaglądać do oczu ludziom, którzy budowali ten kraj. Ceny windowane są na skraj możliwości. Jak będą nasze dzieci i wnuki wspominać te czasy? Które z kolei pokolenie będzie płacić wszystkie krajowe długi. To naprawdę nie trzeba być ekonomistą aby widzieć co się dzieje.
Dajemy pracę zresztą marnie płatną ludziom z Ukrainy bo nasi rodacy mając 500 + mają w d.... pracę.

Zatem – CO NAS CZEKA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...