wtorek, 4 października 2016

A życie toczy się dalej


Jest to notka poświęcona mojemu znajomemu Piotrowi Jaskólskiemu. Dowiedziałam się, że zmarł.

Piotra poznałam na forum Gazeta.pl w dziale turystyka. Po raz pierwszy wybierałam się w podróż do Afryki. Kontynent zupełnie mi nieznany. Kontaktowaliśmy się i na forum i emailowo. Piotr wówczas mieszkał dłuższy czas w Tunezji. Cieszyłam się, że będę miała towarzystwo polaka. Umówiliśmy się, że ja przywiozę mu polskie gazety i ew. alkohol on w zamian zaopatrzy mnie w wodę butelkowaną. Już w hotelu na Djerbie wysłałam sms z numerem pokoju. Wymiana poszła gładko, po czym zaprosiłam Piotra do baru.

Wiedział ode mnie, że moim marzeniem było zobaczyć Saharę. On jako dziennikarz, podróżnik, fotograf zwiedził pół świata. Biorąc udział w konkursie podróżniczym Piotr wspierał mnie wieloma informacjami, o które trudno w przewodnikach. Są one przekazywane między ludźmi.
Dostawałam od niego zdjęcia z Kambodży i innych krajów w których nie zawsze było bezpiecznie.

Podziwiałam jego pasję podróży, zwiedzania świata, a także odwagi i umiejętności dostosowywania się do warunków jakie panowały w kraju gdzie przebywał.

W ramach konkursu nawet z Piotrem przeprowadziłam wywiad

Tym wpisem chciałabym upamiętnić znajomość z Piotrem. 
 

1 komentarz:

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...