sobota, 16 listopada 2019

Fitnes dla wszystkich

Zdecydowałam się wrócić na łono klubowiczów. Załatwiam szybko formalności, opłatę, aktywację karty i umówiłam się na indywidualny trening z nowym instruktorem klubu. A kto mi zabroni trochę poćwiczyć pod okiem "osobistego trenera". Nie jestem aż tak wymagająca, ale Pan Maciej okazała się człowiekiem młodym, zaangażowanym w trening. Cierpliwie wysłuchał czego oczekuję, obiecał mi przygotować indywidualny scenariusz ćwiczeń. Ważną sprawą było pokazanie sprzętu i wytłumaczenie jakie partie ciała odgrywają ważną rolę. Po wstępnej rozgrzewce na bieżni  przeszliśmy do sali siłowni przeznaczonej tylko dla kobiet. Dla mnie jest to istotne aby inni członkowie klubu nie musieli widzieć ani zmęczenia a tym bardziej potu na głowie po wysiłku. Jak mi pan Maciej wytłumaczył  między innymi dlatego stworzono to pomieszczenie wyłącznie dla kobiet. Siłownia spełnia wymagania chyba dla każdego. Pomieszczenie szatni mieści tak część przeznaczoną na szafki, ale też WC i prysznic. Zatem przychodzimy świeżutkie i pachnące i takie opuszczamy klub. 
Harmonogram zajęć ma tyle rodzajów zajęć, że każdy znajdzie coś da siebie. Kurka wodna,  są zajęcia bodybalance, zdrowy kręgosłup, i siłownia. Dla każdego coś miłego. 

Obawiałam się trochę tego treningu ale okazało się to niepotrzebne. Pan Maciej z cierpliwością uczył mnie korzystania ze sprzętu, który z racji mojego wieku i kondycji został przez niego wybrany indywidualnie. I tak to powinno wyglądać.  

Jak się uprę to na następny wyjazd  wyglądać będę inaczej. Ale nie chcę zapeszać. Na razie jestem mega zadowolona bo i blisko i miła obsługa, nie trzeba też się krępować.

Nie ma tu znaczenia ani wiek, ani kondycja fizyczna. I to mnie się bardzo podoba. 

Brawo Panie Macieju
















2 komentarze:

  1. I bardzo dobra decyzja! A tak wiele kobiet boi się ją podjąć,niepotrzebnie. W"pewnym" wieku opracowanie indywidualne ćwiczeń jest konieczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia muszą być dostosowane do możliwości aby nie zrobic sobie krzyedy

      Usuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...