sobota, 27 stycznia 2018

Wypada nie wypada, a może trzeba?

Przyszedł Nowy Rok a z nim nowe tematy, nowe problemy. Jakoś do tej pory nie potrafiłam się zmobilizować do pewnych rzeczy. Życie uświadamia nam wszystkim jak szybko czas płynie, cofnąć się go już nie da. Sam Styczeń przynajmniej dla mnie do najłatwiejszych nie należał. Problemy w rodzinie w tym śmierć siostry.

Wbrew krążącym opiniom o urodzonych w niedzielę do leni czy obiboków niestety nie należę. Czasami obiecuję sobie „byczyć się” np. w weekend. No i kicha bo usiedzieć na miejscu nie potrafię. Na szczęście mam pracę co wypełnia mi czas. Mam nadzieję, że planowany w tym roku urlop nie będzie pechowy jak ten w listopadzie. Na samą myśl o tym, że zostałam odwołana z urlopu i całe moje plany wzięły w łeb to jeszcze afera z redydentem. A propos rezydenta. Nie pozwoliłabym aby takie zachowanie przeszło bez echa i nie wynika to absolutnie z mściwości bo to uczucie jest mi obce ale z zasad dobrego wychowania. Zatem informuję, że wprawdzie w emailu ale zawsze zostałam przeproszona przez dyrektora biura podróży na Polskę i nawet zaoferowano mi rabat w ramach rekompensaty za stres i nieudany wyjazd. Czy z tego rabatu skorzystam? Jeszcze nie wiem gdzie się wybiorę tym razem.

No właśnie wypada nie wypada a może trzeba – to góówny wątek wpisu. Zatem do rzeczy. Postanowiłam – oby tak dalej: korzystam z zajęć aqua areobiku i z zajęć na zdrowy kręgosłup w okolicznym klubie fitness, którego stałam się pełnoprawnym członkiem. Byłam na zajęciach latino. Było fajnie ale …... pani prowadząca, bardzo ambitna zapomniała że nie wszyscy na takich zajęciach bywali, ale tez że to fitness a nie szkoła tańca. Wybór padł na zajęcia „zdrowy kręgosłup” z którego aktywnie korzystam. NO i tak to wychodzi że z 7 dni tygodnia 3 mam zajęte na poprawę kondycji, zdrowia, wyglądu. Do tego już może z próżności albo i nie dochodzą maseczki na twarz, W chwilach kiedy mam lepszą kondycję i nastrój w domku wsiadam na rowerek, oczywiście z mp3 w uchu i dostosowuję tempo do słuchanej muzyki. Oj moja pani doktor na wizycie kontrolnej powinna mnie pochwalić i za dobre wyniki badań, dietę, aktywność fizyczną.

Kochani to nie tylko wypada ale nawet trzeba pomyśleć o sobie, swojej kondycji.
A tymczasem lukam na biura podróży gdzie by wiosną wyruszyć? 









 

2 komentarze:

  1. jak zwykle ciekawie piszesz
    Jadziu zatem udanych wakacji życzę,ja od początku stycznia wertuję oferty wakacyjne zwiedzanie i wypoczynek to mnie w tym roku interesuje ....
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bliżej marca, kwietnia zacznę się rozglądać za ciekawym wyjazdem. Na razie skupiam się na poprawieniu kondycji fizycznej.

      Usuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...