niedziela, 27 sierpnia 2017

Zmiany, zmiany, zmiany

Dawno się zbierałam do napisania nowej notki. Nie dlatego, że ogarnął mnie leń ale dlatego że po prostu nie miałam czasu na myślenie o blogu. Przyznaję zaniedbałam to.

Wróciłam do aktywnej pracy, co pochłania mi masę czasu. Po powrocie jestem zbyt zmęczona aby myśleć. Po powrocie z Sousse pozbyłam się raz na zawsze toksycznych znajomości, energetycznych wampirów. Miałam tez okazję do udzielenia nowego wywiadu, który wg informacji ma się ukazać we wrześniu ….. tego roku oczywiście.

W pracy jak w pracy raz lepiej raz gorzej. Te gorsze dni rzeczywiście wyczerpują mnie na maxa. Ale kontakt z ludźmi ma swoje dobre i złe strony. Tą dobrą stroną jest poznawanie ludzi. Tak jak miałam okazję poznać Michała F tak teraz poznałam córkę słynnego polskiego aktora Panią Martę M. Okazało się, że łączy nas nie tylko wiek zbliżony ale również pasje, zainteresowania. Obiecała mi nawet udzielenie wywiadu i porozmawianie o Jej ojcu. Czytając ostatni wywiad Marty zauważyłam również że miałyśmy podobne życie. Jak się mówi – co nam jest pisane tak będzie. Jak widać przypadek rządzi światem.

Ale nie przez przypadek dopadła mnie rodzinna skłonność do choroby. Właśnie przypadek ujawnił, że muszę być pod opieką specjalisty. Spadło to na mnie (mimo, że mogłam się tego spodziewać) jak grom z jasnego nieba. Przejście z dnia na dzień na ścisłą dietę, leki, badania codzienne, których trzeba bardzo pilnować to jest coś z czym JESZCZE nie potrafię się pogodzić. Myślałam, że jestem twarda baba a tymczasem jestem krucha jak zapałka. No cóż, trzeba się otrząsnąć i żyć dalej.

Pracuję, snuje plany na następną wyprawę. Dokąd? Jeszcze nie wiem. Kuszą mnie Włochy, Hiszpania ale także będące w zasięgu ręki Chorwacja, Albania, Słowacja. Wschód odpada tak jak i Turcja. Jeszcze nie wiem co wybiorę. To wszystko zależy od tego jak sobie poradzę ze wszystkim.

Teraz z niecierpliwością czekam na kolejny wywiad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...