niedziela, 4 marca 2018

Następny kierunek – Turcja

Ostatnio skupiłam się na poprawie swojej kondycji fizycznej. Od początku stycznia chodzę 2 razy w tygodniu na basen i raz w tygodniu na fitness. Uważam, że przez te systematyczne treningi kondycja powoli ale jednak poprawia się.

W pracy jak w pracy, raz lepiej raz gorzej. Mam grupę zaprzyjaźnionych pacjentów i zawsze z radością ich witam. Ale wcześniej czy później zaczynam odczuwać „zmęczenie materiału” no i poczyniłam pewne starania wyjazdowe. Jako ha ha ha ha w miarę systematyczna osoba, Tunezja już w żadnym przypadku nie wchodzi w grę uruchomiłam wszelkie przeglądarki na kierunki którymi mogę być zainteresowana. Cypr, Portugalia, Hiszpania, Majorka i np. Malta w czasie kiedy mogę wziąć wolne jest za droga nawet dla mnie. Ot wychodzi jak mówił Pawlak w znanym serialu ekonomiczne myślenie. Tak jak Egipt przyszedł do mnie z przypadku tak teraz padła TURCJA. Nie byłam i jestem ciekawa tego kraju. Dzięki znajomemu z biura podróży a znamy się 10 lat wynalazł dla mnie hotel, który spełnia moje oczekiwania tzn. pokój tylko dla mnie, bez lokatorów, wyżywienie all inclusive no i oczywiście dostęp do internetu – bezpłatny. Oglądając ofertę gdzie na terenie hotelu jest mnóstwo zjeżdżalni dla dzieci miałam uczucie, że widzę Riadh Palms w Sousse w Tunezji, gdzie bawiłam się doskonale. Oczywiście to dla dzieci a co dla dorosłych? Kilka restauracji więc można posmakować różnych kuchni. Ale to co mnie najbardziej przekonało to możliwość po zgłoszeniu jedzenia dietetycznego. Oczywiście znajomy wskazał mi też jakie są możliwości wycieczek fakultatywnych – byle mieć kasę to wszystko w zasięgu ręki.



Mam nadzieję, że i tym razem przywiozę sobie walizkę wrażeń i masę zdjęć. Oczywiście muszę się tam rozejrzeć za upominkami dla znajomych bo zawsze coś im przywożę.

Póki co szukam wszystkiego co dotyczy Turcji bo przyznaję ze wstydem że niewiele wiem o tym kraju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...