niedziela, 7 stycznia 2018

Rok 2017

Może nie było aż tak źle, chociaż mogło być gorzej. Lepsza strona to dwa wywiady w czasopismach i dwa wyjazdy zagraniczne. Opalałam się w listopadzie pod słońcem egipskim. Ostatecznie pożegnałam się z wyjazdami do Tunezji, za to Gorzej ze zdrowiem, ale daję radę. Trzeba było postawić wszystko na głowie, dla własnego dobra. 

Teraz na polecenie lekarza  podjęłam intensywne ćwiczenia ogólnousprawniające. Mam nadzieję, że podołam zadaniu które sobie postawiłam.

Mam też wspomnienia na filmiku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...